VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
PRO NÁKUP ONLINE KURZU
Kdo jsme a k čemu slouží tyto Všeobecné obchodní podmínky pro nákup on-line kurzu?
Tyto Všeobecné obchodní podmínky pro nákup on-line kurzu (dále jen “VOP”) zpracovala Monika Verner, IČO: 22187391, se sídlem Západní 496, Bradlec, 293 06, telefon: +420735127739, e-mailová adresa: info@nannyacademy.cz (dále jen „Provozovatel“ nebo „my“).
Prodávajícím on-line kurzu je Provozovatel, a kupujícím on-line kurzu budete Vy, pokud s námi uzavřete Kupní smlouvu o nákupu on-line kurzu (dále jen „Smlouva“). Tyto VOP tvoří nedílnou součást Smlouvy.
Co je on-line kurz?
On-line kurz je webová aplikace, do které se můžete opakovaně přihlašovat prostřednictvím osobních přihlašovacích údajů. Součástí kurzu jsou psané výukové materiály k tématu, kterého se konkrétní on-line kurz týká, včetně cvičných onli-ne testů, která si zde můžete přehrávat, dokumentů které si můžete zobrazovat a případně také stáhnout, a on-line konzultací pro podporu studia.
Kde najdu informace o on-line kurzech a jaká je jejich cena?
Nabídku on-line kurzů naleznete na portálu www.nannyacademy.cz. Po rozkliknutí názvu a základních informací o konkrétním on-line kurzu se Vám zobrazí podrobnější informace jakého tématu se tento on-line kurz týká, jaká je jeho cena a co vše je jeho součástí. On-line kurzy probíhají v českém jazyce. Výrobcem a dodavatelem on- line kurzů je Monika Verner.
Cenou za on-line kurz je cena uvedená na portálu www.nannyacademy.cz v popisu konkrétního on-line kurzu v okamžiku odeslání objednávky. Tato cena zahrnuje náklady dodání on-line kurzu a DPH v zákonné výši a je konečná.
Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku v případě objednávky na portálu www.nannyacademy.cz se neliší od základní sazby.
Jak si mohu on-line kurz objednat a kdy dojde k uzavření Smlouvy?
Pokud kliknete na portálu www.nannyacademy.cz na odkaz, prostřednictvím kterého si lze on-line kurz objednat, budete přesměrován/a na objednávkový formulář, v rámci kterého se Vám zobrazí:
- základní informace o konkrétním on-line kurzu, včetně jeho konečné ceny;
- kolonky pro vyplnění Vašich identifikačních údajů: tyto Vaše údaje vyplňte;
- dva způsoby, jakými lze cenu za on-line kurz zaplatit: zaškrtnutím příslušného políčka si vyberte způsob úhrady, který Vám vyhovuje;
- text „Chci se přihlásit k odběru newsletteru“: pokud chcete být v obraze, co je u nás nového, přihlaste se zaškrtnutím políčka k odběru newsletteru. Z odběru newsletteru se můžete kdykoli odhlásit;
- text „Odesláním této objednávky vyjadřuji souhlas se Všeobecnými obchodními podmínkami pro nákup on-line kurzu, potvrzuji přečtení Informací o ochraně osobních údajů pro kupujícího on-line kurzu a žádám, aby mi objednaný on-line kurz byl dodán před uplynutím lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy, přičemž beru na vědomí, že v takovém případě mi právo na odstoupení od kupní smlouvy zaniká“: po rozkliknutí odkazů se Vám zobrazí texty těchto dokumentů ve formátu PDF. Tyto dokumenty si pozorně přečtěte.
Poté, co vyplníte objednávkový formulář a přečtěte si zveřejněné dokumenty, si prosím pečlivě zkontrolujte Vaše identifikační údaje a údaje o konkrétním on-line kurzu, včetně jeho ceny a způsobu platby a v případě potřeby proveďte jakoukoli změnu. Pokud je vše v pořádku a chcete Vaši objednávku odeslat, klikněte na tlačítko „Complete my purchase“.
Jakmile obdržíme Vaši objednávku na naši e-mailovou adresu, potvrdíme Vám její převzetí a přijetí prostřednictvím e-mailové zprávy. Za okamžik, kdy dojde k uzavření Smlouvy mezi námi a Vámi, se povaáuje okamžik, kdy Vám bude tato e-mailová zpráva doručena. V této e-mailové zprávě Vám zašleme též potvrzení o uzavření Smlouvy a text VOP.
Jakými způsoby lze uhradit cenu za on-line kurz?
Úhradu za on-line kurz je možné provést bankovním převodem na účet vedený u Fio banky. Nabízíme rovněž možnost rozložení platby do dvou splátek. Druhá polovina kurzu bude zpřístupněna po přijetí druhé splátky, která je splatná nejpozději do 30 dnů od data první platby.
Jakmile obdržíme Vaši platbu, potvrdíme Vám prostřednictvím e-mailové zprávy její přijetí a zašleme Vám doklad o platbě.
Dále můžete uhradit bezhotovostně online platební kartou nebo tzv. rychlým online bankovním převodem prostřednictvím platebního portálu. Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti Comgate a.s., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti Comgate a.s. Tyto údaje s námi uvedená společnost nesdílí a nemáme k nim přístup.
Při volbě platby kartou budete po odeslání objednávky přesměrování na stránku, kde zadáte údaje o platební kartě, kterou si přejete platit. Apple Pay i Google Pay jsou metody, při nichž platíte kartou uloženou v Peněžence Apple, resp. Peněžence Google. Po potvrzení platby dostanete informaci o výsledku, tedy zda platba proběhla v pořádku nebo došlo k nějakému problému a jeho popisu. Platební brána Comgate také poskytuje funkce opakované platby, předautorizace a zapamatování karty spojené s platbou kartou.
Při volbě platby tzv. rychlým online bankovním převodem si vyberete svou banku a poté budete přesměrování buď do mobilní aplikace nebo do internetového bankovnictví v prohlížeči. Po přihlášení se zobrazí již předvyplněný bankovní příkaz, který potvrdíte. Přihlášení do online bankovnictví nebo aplikace zároveň garantuje bezpečnost této platební metody – potvrzení platby může proběhnout pouze v nich. Při zpracování transakce je bezpečnost zaručena tím, že spojení mezi bankami je šifrované.
Využít můžete i platbu pomocí QR kódu, který načtete svým mobilním telefonem a opět dojde k zobrazení vyplněného bankovního příkazu, který potvrdíte.
Adresa společnosti Comgate a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
Comgate a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Jak a kdy mi bude on-line kurzu dodán?
On-line kurz Vám dodáme tak, že Vám prostřednictvím e-mailové zprávy zašleme Vaše osobní přihlašovací údaje a odkaz pro přihlášení se do on-line kurzu. Za okamžik dodání on-line kurzu se považuje okamžik, kdy Vám bude tato e-mailová zpráva doručena. Tento způsob dodání on-line kurzu vylučuje možnost si jej předem prohlédnout.
On-line kurz Vám dodáme po zaplacení jeho ceny. Pokud nás požádáte, abychom Vám dodali on-line kurz před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy, zašleme Vám osobní přihlašovací údaje bez zbytečného odkladu po obdržení platby anebo v termínu uvedeném na portálu www.nannyacademy.cz v popisu konkrétního on-line kurzu. Pokud nás nepožádáte, abychom Vám dodali on-line kurz před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy, zašleme Vám osobní přihlašovací údaje bezprostředně po uplynutí této lhůty.
Jak on-line kurzy fungují?
Přihlásit se do on-line kurzu je možné z jakéhokoli webového prohlížeče. Pro správné fungování on- line kurzu je nezbytné, abyste měl/a nainstalovanou nejnovější verzi příslušného webového prohlížeče.
Přihlášení se do on-line kurzu i orientace v něm jsou snadné. Pokud byste i přesto potřeboval/a jakkoli pomoci, napište nám na e-mailovou adresu info@nannyacademy.cz nebo zavolejte na telefonní číslo +420735127739.
Je pro nás velmi důležité, aby on-line kurzy bezproblémově fungovaly a aby neobsahovaly žádné škodlivé obsahy (zejména softwarové viry apod.), a proto oblasti jejich fungování a technického zabezpečení věnujeme maximální pozornost.
Jaká práva k on-line kurzu mi náleží?
Právo přihlašovat se do on-line kurzu prostřednictvím Vašich osobních přihlašovacích údajů náleží pouze Vám. Je tedy třeba, abyste s těmito přihlašovacími údaji nakládal/a tak, aby je nemohla použít žádná jiná osoba.
Vlastníkem veškerých majetkových autorských práv k on-line kurzu a nositelem veškerých licencí k autorským dílům užitým v rámci on-line kurzu je Monika Verner.
Vaše právo přihlašovat se do on-line kurzu nezahrnuje žádnou licenci k užívání on-line kurzu ani žádnou podlicenci k užití autorských děl užitých v rámci on-line kurzu, tzn. že nesmíte výuková videa ani další výukové materiály jakkoli rozmnožovat, rozšiřovat, pronajímat, půjčovat, vystavovat či sdělovat třetím osobám, ani nezahrnuje žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log nebo patentů, pokud není v konkrétním případě sjednáno zvláštní smlouvou jinak.
Za jakékoli škody vzniklé v důsledku Vašich kroků či jednání, která učiníte v návaznosti na absolvování konkrétního on-line kurzu či v souvislosti s ním, neneseme žádnou odpovědnost. Dále neneseme žádnou odpovědnost za to, že jste použil/a produkty, služby, software nebo internetové stránky třetí osoby.
Jaká mám práva z vadného plnění a jak a kdy mohu uplatnit reklamaci?
Odpovídáme Vám za to, že konkrétní on-line kurz je v okamžiku jeho dodání a převzetí bez vad, tedy že je funkční (tj. lze se do něj přihlašovat a stahovat další výukové materiály). Pokud se v době 3 měsíců od převzetí vyskytne vada konkrétního on-line kurzu, tedy přestane v této době fungovat, máte právo takovou vadu reklamovat. Práva z vadného plnění však nemáte, pokud jste o vadě on-line kurzu před jeho převzetím věděl/a anebo pokud jste ji způsobil/a sám/sama (např. nemáte aktuální software, ztratil/a jste Vaše osobní přihlašovací údaje apod.). Za vadu on-line kurzu se nepovažuje situace, kdy se do konkrétního on-line kurzu nemůžete přihlásit z důvodu přerušení či výpadků dodávky ze strany poskytovatele telekomunikačních služeb či internetu či z jakéhokoli jiného důvodu způsobeného třetí stranou.
Pokud budete chtít reklamovat vadu on-line kurzu, napište nám na e-mailovou adresu info@nannyacademy.cz. V e-mailové zprávě popište, o jakou vadu se jedná, uveďte Vaše kontaktní údaje, předložte doklad o koupi on-line kurzu a sdělte, jaký způsob vyřízení reklamace si přejete uplatnit (zejména právo na opravu či právo na přiměřenou slevu z ceny). Vaši reklamaci (včetně odstranění vady) musíme vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. O průběhu vyřízení reklamace Vás budeme informovat elektronicky na e-mailovou adresu, z níž jste nám reklamaci odeslal/a. Po obdržení reklamace Vám zašleme potvrzení o tom, kdy jste vadu reklamovala/a, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete. Po vyřízení reklamace Vám zašleme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případném provedení opravy a době jejího trvání, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
V případě neoprávněné reklamace si vyhrazujeme právo účtovat veškeré přímé náklady spojené s vyřízením této reklamace.
Jak a kdy mohu odstoupit od Smlouvy?
Po přihlášení do členské sekce a zahájení čerpání studijních materiálů zaniká právo na odstoupení od Smlouvy. Tím, že účastník obdržel přístup do členské sekce, začíná čerpání služeb, a z tohoto důvodu není možné od Smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů ani požadovat vrácení platby.
Pokud do členské sekce přístup ještě nebyl poskytnut, je možné odstoupit od Smlouvy bez uvedení důvodů ve lhůtě 14 dnů od uzavření Smlouvy. V takovém případě nás kontaktujte na e-mailové adrese info@nannyacademy.cz. Případně využijte formulář pro odstoupení od Kupní smouvy dostupný zde.
Jak postupovat při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů a kam můžu podat podnět či stížnost?
Pokud by mezi námi a Vámi vznikl spor, který by se nám z jakéhokoli důvodu nepodařilo vyřešit vzájemnou dohodou, máte právo obrátit se na Českou obchodní inspekci s žádostí o mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Váš návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu musí obsahovat zejména údaje o stranách sporu (tedy údaje o nás a o Vás), vylíčení rozhodných skutečností, kterých se spor týká, a návrh řešení, jehož se domáháte. K návrhu musí být přiložen doklad o tom, že jste se pokusil/a spor s námi vyřešit přímo, a kopie dalších písemností dokládající tvrzené skutečnosti, jsou-li k dispozici (zejména doklad o uzavření Smlouvy, kopie naší vzájemné korespondence apod.). Návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je možno podat mimo jiné též prostřednictvím webového formuláře dostupného zde: https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych- sporu-adr/.
Podrobnější informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů naleznete zde: https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vaši případnou stížnost či jiný podnět můžete podat České obchodní inspekci prostřednictvím on-line formuláře zde: https://www.coi.cz/podatelna/, anebo písemně na adresu příslušného inspektorátu České obchodní inspekce, kterou naleznete zde: https://www.coi.cz/.
Co ještě potřebuji vědět o Smlouvě?
Smlouvu uzavíráme v českém jazyce.
Smlouvu uzavíráme na dobu určitou, a to do okamžiku dodání on-line kurzu.
Přístup k uzavřené Smlouvě budeme mít my i Vy (zašleme Vám potvrzení o uzavření Smlouvy i text VOP).
Smlouva se vždy řídí právním řádem České republiky, a to i v případě, že byste nebyl/a českou osobou. Naše vzájemné vztahy, práva a povinnosti, které nejsou upravené ve Smlouvě a v těchto VOP se řídí zejména občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
Tyto VOP jsou platné a účinné od 1. října 2024.
Vaše Monika Verner z NANNY ACADEMY